reede, 18. november 2016

Nutiturvalisus

Tere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Täna räägin mina oma nutiseadmetest ja nende turvalisusest.
Nutiturvalisus on tänapäeval väga oluline asi kuna on palju häkkereid. Ütlen ausalt minu  nutiturvalisus on üsana halb kugi ma arvan, et peale häkkerite ei suudaks keegi minu parooli läbi murda. Olen kuulnud, et ei soovitata telefonidel kasutada muster PIN-koode, vaid kas number PIN -koode või Salasõna.Minu telefonil on sõrmejälje sensor. Minu arvutil ei ole PIN-koodi kuna ma arvan, et see pole oluline. Kahjuks tuli välja, et minu kontode PIN-koodid ei ole kõige turvalisemad aga olen ise üsna kindel, et minu sõbrad ega keegi peale mingite profesionaal häkkerite ei saaks minu kontodesse sisse. Üks väga hea parooli näide on Q2j5Cc8R



Pildiotsingu anonymous tulemus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar